Brandy Melville
BRANDY MELVILLE
Brandy Melville és una marca amb molta exposició, però es comporta d'una forma totalment oposada en el plànol corporatiu. Encara que es ven com una signatura nord-americana, Brandy Melville és, en realitat, una empresa italiana, que es recolza en socis locals per desenvolupar la seva xarxa de tendes. Un entramat de societats en diferents països dóna forma actualment a aquesta marca, que en mercats com Espanya ha aconseguit multiplicar per nou el seu benefici en només un any.
El cognom Marsan s'amaga després del fenomen Brandy Melville. Com succeeix en moltes empreses italianes, la tradició industrial va marcar l'inici de la marca. Silvio Marsan es va dedicar durant més de trenta anys a la fabricació de peces tèxtils per a signatures del país, per acabar llançant la seva pròpia marca. No va ser fins a 1970 quan el fill de Silvio Marsan, Stephan, va engegar a Roma la primera tenda de la signatura. Va néixer llavors Brandy Melville com a marca, i amb ella la seva història: una noia americana, Brandy, i un noi anglès, Melville, es coneixen i s'enamoren a la ciutat de Roma.
A Espanya, la companyia opera a través de Brandy Barcelona SL, societat constituïda al març de 2012 i en la qual consten com a administradores Alice Giacalone i Annalisa Baldinelli. Ambdues són, segons fonts del sector, les responsables de gestionar el desenvolupament de la marca a Espanya, encara que també són propietàries d'algunes tendes de Brandy Melville a Itàlia.
Aquest baix cost en producció repercuteix en aspectes com el tallaje. Des del seu naixement, Brandy Melville ha apostat per la talla única i no té una alta rotació en la seva col·lecció. Fonts empresarials sostenen que aquest tipus d'aspectes subratllen una falta de recursos econòmics amb els quals recolzar el desenvolupament i incrementar l'oferta de productes que distribueix la marca.
Enllaç a la pagina web de la botiga:
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada